Sunday, November 21, 2010

Ratastega Tallinnas


Juuli/2008 Balti Jaama turg, Tallinn, Eesti


Kui minu jaoks oli see vist esimest korda Tallinnas rattaga sõita, siis Kaire on sed aastaid harrastanud. Ma isegi ei mäleta, kellele ma ratta kasutamise eest veelkord võiksin tänu avaldada. Lyle? Minu jaoks ei haaku Tallinn ja rattad väga hästi, sest enda rattaga sealolemine on väga ulme ja kellegi käest ratast laenata tundub sama ulme, et no kes ikka Tallinnas rattaga sõidab.
Hea meentus suveajast!


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lahedad pildid sul:)
Long live bw darkroom!!!

Tõnn

15:04  
Blogger Kerly said...

Aitäh Tõnn.
Absoluutselt.
Pilte õnneks jagub :)

14:52  
Anonymous Anonymous said...

kui pilte jagub siis anna minna. pista rohkem üles. leian ka ehk mõningaid kompa näpunäiteid.

tõnn

19:22  
Blogger Kerly said...

Ikka-ikka, mul on oma reeglid, ja tuleb, nii nagu tuleb :P
:)
Aitäh.

21:35  

Post a Comment

<< Home